OGÓLNA POLITYKA ZWROTÓW

Zwracamy się z prośbą o sprawdzenie produktu zaraz po jego otrzymaniu. Wszelkie wady i uszkodzenia należy zgłosić w ciągu 14 dni roboczych od daty dostawy. Możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny wynika z ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.): „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej „,

Uwaga: Koszty wysyłki NIE podlegają zwrotowi.

Kupujący koszty przesyłki zwrotnej. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia zwracanego przedmiotu, jeśli zostanie on zwrócony w stanie innym niż oryginalny. Indywidualnie grawerowane przedmioty nie podlegają zwrotu.

OGÓLNA POLITYKA REKLAMACJI

Reklamacje można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mai: lub poczty tradycyjnej na niżesz wskazany adres. Datą rozpoczęcia reklamacji jest data otrzymania przez nas pisma reklamacyjnego. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni roboczych z późniejszym powiadomieniem Państwa.

Skontaktuj się z nami:

TORROSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6772471501 KRS: 0000935462 REGON: 520558231

Adres siedziby firmy: Józefa Ignacego Kraszewskiego nr 36, lok. 128, 30-110 KRAKÓW, Polska

Adres magazynu: Szeligowska 20, 01-320 WARSZAWA, Polska